Dați tinerilor români o Educație Națională și vor urca România în vârful Europei!

Pentru ca acest lucru să nu se întâmple, Eminescu și Istoria stau la coadă, au o oră și un sfert la un loc pe săptămână și eventual mai recuperează la pauze prin câte un prof. În Noua Eră, educația sexuală este ”regina” ce stă pe tronul ”învățământului” unei țări deocamdată ocupate…
Cea mai de preț comoară a României este mintea sclipitoare a copiilor ei. Acest geniu nativ este sufocat printr-un sistem de învățământ distrus aproape în totalitate, iar introducerea educației sexuale (care este de fapt agenda lgbt) este ”coronița” pervertirii complete a acestuia. În școli avem parte de tot felul de ”educații”, civice, ”democratice” (unde copiii învață să-și toarne părinții), europeniste, mai toate fiind de fapt bolșevice și iată mai nou, sexuale, unde cei mici vor ”învăța” ce nicio minte întreagă nu si-ar fi putut imagina vreodată că se va preda la școală. Toate aceste ”materii” au un dublu rol, unul de a perverti, năuci, traumatiza chiar, mintea și sufletul, altul, de a ocupa, elimina timpul acordat materiilor clasice, de bază, cum se spune, matematica, fizica, chimia, istoria, limba română, geografia etc. Se produce practic pulverizarea a ceea ce știam noi că se cheamă Școală, instituția respectivă se demolează pur și simplu, rolul primordial, anume cel de Învățătură, fiind înlocuit cu cel de ideologizare, marxistă, comunistă de fapt, în adevăratul sens al cuvântului, căci comunismul a avut si are rolul de a desființa statele naționale, identitatea acestora. Dar de ce oare s-au consumat și se consumă în continuare atâtea resurse, energii pentru distrugerea sistemului educațional din România? Adică de ce este atât de important ca Mihai Eminescu să se reducă la Somnoroase păsărele, Octavian Goga, George Coșbuc să lipsească cu desăvârșire și Vasile Alecsandri să se predea cu un minut înainte de pauza mică? De ce este vitală chestiunea ca Istoria României, să nu mai fie a României și să ne ”integrăm” într-o istorie universală fără cap si coadă, de nu mai înteleg copiii mai nimic? Adică de ce trebuie să avem ”normă” de maximum patru Domnitori de studiat și aceia, prin câteva rânduri, tot mai pe la coadă…adică de ce trebuie în general, noi, ca Neam Românesc, să fim prezentați copiilor noștri ca fiind mai pe la urmă, când noi, ca Neam Românesc am făcut Istorie în Europa, de-am dat peste cap imperii și am călcat cu Opincile Țăranilor si ale Voievozilor și ale Generalilor peste cenușa lor??? Pentru că, orice am pierdut în ultimii foarte mulți zeci de ani, s-ar putea recupera dacă am avea Conștiință Istorică. Si aur și petrol și pământ și teritorii, totul am putea avea din nou, dacă tinerii acestui popor si noi laolaltă cu ei, am avea Voința izvorâtă din această Conștiință de Neam. De aceea Memoria Sfinților, Martirilor, Luptătorilor, Voievozilor, marilor oameni de cultură, ne este interzisă și înlocuită cu diverse ”educații”. Cu mintea și credința putem reconstrui totul. De aceea credința și mintea trebuie să fie nimicite, de aceea s-au folosit atât de multe resurse în distrugerea Educației Naționale, iar atentatul care s-a produs asupra ei, s-a produs de fapt asupra siguranței statului român, național, suveran, independent și indivizibil.
Când un copil nu mai învață despre Mihai Eminescu, acel copil nu mai învață despre România. Când un stat nu-și mai face datoria ca Istoria și Cultura Națională să fie predată în școli, își pierde menirea de stat național și devine o simplă resursă pentru străini. Acest lucru se numește trădare de țară.
Cu noi, cu poporul de rând românesc, este Dumnezeu. Să nu aveți nicio clipă de deznădejde, căci dincolo de vremuri, Timpul Național va dăinui împotriva tuturor.
Fiți voi, învățătorii copiilor noștri, adică luați-vă soarta de biruitori în mâini!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *